2013/07/19

空耳 ♪ BEAST - Shadow




















轉載歌詞記得註明來源哦
KPOPYMI (*ˆ︶ˆ*) 空耳
_______________________________________


Shadow Shadow
Because I'm a shadow shadow shadow

Ha, Rainy Cloudy No light Darkness
day and Night  no 豆那播林
個day不投 喔周ㄇㄩㄥ Maybe
內 中賊 扎切嘎 喔手久及
Back in the day 花昌含 奈西
花留含 不比 當上 捏 ㄍ一ㄡ貼
衣手及 內嘎 衣手及 內嘎
Cause I'm shadow shadow shadow

Give me the light light light
You are ma ma ma sunrise
no 喔能 那 那母勾豆 阿ㄋ一ㄚ
農內 馬及馬 You're my last
翁賊 嘎及那 You're my last
捏嘎 不ㄍ一力拉豆 南 對喔的給

no哇 拿耶 周 哈呢了 公給
母的林 周 衣ㄅ一ㄡ了 喔手 及我卓
豆衣上 內嘎 大嘎改 素 喔給
no了 巴拉播 素 喔給
捏ㄍ一ㄡ貼 某母勾 西婆
Because I'm a shadow shadow shadow

乾周拉給 我那勾 衣能day
嫩不秀東 個day樓 那 豆拉改累
個林扎抽樓 忙上 航給由東
阿冷大塭 捏 米手嘎 奈 比出東
Because I'm a shadow shadow shadow

Early in the morning
喔呢豆 由西 The sun is hiding
比陳 沙拉久及 no day力勾手 周 周 某力樓
Cause I'm shadow shadow shadow

Give me the light light light
You are ma ma ma sunrise
no 喔能 那 那母勾豆 阿ㄋ一ㄚ
農內 馬及馬 You're my last
翁賊 嘎及那 You're my last
捏嘎 不ㄍ一力拉豆 南 對喔的給

no哇 拿耶 周 哈呢了 公給
母的林 周 衣ㄅ一ㄡ了 喔手 及我卓
豆衣上 內嘎 大嘎改 素 喔給
no了 巴拉播 素 喔給
捏ㄍ一ㄡ貼 某母勾 西婆
Because I'm a shadow shadow shadow

乾周拉給 我那勾 衣能day
嫩不秀東 個day樓 那 豆拉改累
個林扎抽樓 忙上 航給由東
阿冷大塭 捏 米手嘎 奈 比出東
Because I'm a shadow shadow shadow

Erase erase
衣周 及我 衣間 衣間 西樓 米我
Fall fall fallin' down faded faded faded
I'm not a vampire not a night ghost
喔頓 手給 合呢ㄍ一ㄡ 捏 衣冷 不了勾
五力嘎 大西 航給 哈ㄍ一了 ㄍ一大留
Cause a shadow shadow shadow

Oh no了 力能大能 公 那由西
及我金大能 勾

no哇 拿耶 周 哈呢了 公給
母的林 周 衣ㄅ一ㄡ了 喔手 及我卓
豆衣上 內嘎 大嘎改 素 喔給
no了 巴拉播 素 喔給
捏ㄍ一ㄡ貼 某母勾 西婆
Because I'm a shadow shadow shadow

乾周拉給 我那勾 衣能day
嫩不秀東 個day樓 那 豆拉改累
個林扎抽樓 忙上 航給由東
阿冷大塭 捏 米手嘎 奈 比出東
Because I'm a shadow shadow shadow
Because I'm a shadow shadow shadow

沒有留言:

張貼留言