2013/07/29

空耳 ♪ f(x) - Goodbye Summer (Feat. D.O.)

(f(Amber+Luna+Krystal)) -
Goodbye Summer (Feat. D.O. of EXO-K)



















轉載歌詞記得註明來源哦
KPOPYMI (*ˆ︶ˆ*) 空耳
_______________________________________


ㄍ一喔K 播豆耶手 豆的大
嘎七 紅那豆 奴力度
播手ㄇㄩㄥ手豆 位 個力豆
直勾我能及 阿拉手

個那 力戶樓 (Yeah Yeah)
五林 呢 (Yeah Yeah)
上頓衣 ㄅ一ㄡ扎力抽龍
農那 那能 no由手

周樓爬ㄍ一 中奈 馬尼 五東 no
南扎拉勾 故 昌東 no
哈勾 西婆東 買 某他勾
的勾我東 個 由冷抽樓 滿ㄋㄩㄥ

親故拉能 衣冷 喔呢誰 米我金 衣冷
剛出東 剛中恩 及更 豆 阿噴
比米累 ㄍ一喔ㄍ一 ㄅㄨㄣ
五力 沙因 中力孩 素 喔能 沙金
播ㄇㄩㄥ 嘎斯 馬林 Story, I'm sorry
由了馬 衣間 Goodbye Yay-Yeah

What do I say
We didn’t have to play no games
I should've took that chance
I should've asked for u to stay
And it gets me down
the unsaid words that still remain
西扎卡及豆 安勾 個那播力 尼呀ㄍ一

出賊 馬及馬 奈 no耶 no累豆
阿了南 由冷 巴大豆
航給拉手 手準黑東 忙
呢周嘎能 巴 馬呢抽樓 滿ㄋㄩㄥ

親故拉能 衣冷 喔呢誰 米我金 衣冷
剛出東 剛中恩 及更 豆 阿噴
比米累 ㄍ一喔ㄍ一 ㄅㄨㄣ
五力 沙因 中力孩 素 喔能 沙金
播ㄇㄩㄥ 嘎斯 馬林 Story, I'm sorry
由了馬 衣間 Goodbye

Baby Oh No Oh Oh
紅扎馬力拉手 米阿內
Oh 沙西冷 no 沙郎黑 Yeah
孫ㄍ一勾 衣東 喔連 比米的
差拉力 的ㄍ一ㄡ大ㄇㄩㄥ
no了 普每 阿那竹天day

親故拉能 衣冷 喔呢誰 米我金 衣冷
剛出東 剛中恩 及更 豆 阿噴
比米累 ㄍ一喔ㄍ一 ㄅㄨㄣ
五力 沙因 中力孩 素 喔能 沙金
播ㄇㄩㄥ 嘎斯 馬林 Story, I'm sorry
由了馬 衣間 Goodbye

親故拉能 衣冷 喔呢誰 米我金 衣冷
播ㄇㄩㄥ 嘎斯 馬林 Story, I'm sorry
由了馬 衣間 Goodbye Yay-Yeah

LaLaLaLaLa  LaLaLaLaLaLaLa
LaLaLaLaLa  LaLaLaLaLaLa

沒有留言:

張貼留言